Mina favoritbloggar

Tänkte slå ett slag för några av mina favoritbloggar.
 
Hormoner och Hemorrojder. Bloggsuccén som nog främst roar andra småbarnsföräldrar.
 
Bonden. Bonden sviker aldrig. Jämn och pålitlig kvalitét. Nu verkar bonden dock ha gått i vinterdvala, eller beror det på att minibror har kommit?
 
Ebba von Sydows blogg är inte så tokig heller. Ebba är klok i mångt och mycket. Har man ett litet hemligt undanstoppat intresse för att titta på kungligheter så finns här ett och annat att skåda.
 
Medelåldersbloggarenreturns är för tillfället ändå min favorit. Humor och allvar i en salig röra.
 
Vilka är era bloggfavoriter?
Maria

TACK vad glad jag blir. Du skriver för sällan! Jag gillar Magda Gad som skriver på Café. Har du läst henne?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Klart att vi orkar!

Fyra barn, en byracka, två katter, ett gammalt hus med en stor trädgård och absolut ingen tid att blogga.

RSS 2.0